پیش به سوی کنکور 89

12 07 2009

سلام دوستان

کلاس های پیش دانشگاهی مون از دیرزو شروع شده  و به امید خدا تا تیر ماه سال آینده ادامه داره. همین مدت خیلی کوتاهی که در خدمتتون بودم خیلی تجربه ی خوبی بود سعی میکنم هر چند وقتی یه سری بزنم و یه پستی بدم. سعی میکنم از سال آینده با آموزش های مفید و اختصاصی بیشتر مفید واقع بشم.

در حال حاضر که شروع کردیم کار ساد ه اس اما آروم آروم فشار رو زیاد میکنیم تا ببینیم خدا چی میخواد قبول شیم (!). خلاصه اگر کمتر وقت میکنم بیام شرمنده. همتون رو به خدا میسپارم.

مطلب مرتبط : کنکور میدیم …

مطلب مرتبط : روش های درس خوندن کنکوری


کارها

Information

10 responses

18 07 2009
سارا

man ham sale dige mesle shoma konkor daram omidvaram shoma ham moafagh bashi va hamchenin baghiyeye bachehaye konkori eltemase doa

18 07 2009
【BlaCkBoY【ツ

دعا..!
واقعاً دغدغه اس.
خدا به خیر کنه.

21 07 2009
ladan

سلام ميشه درس ها و برنامه هايي كه از الان براتون دادن و جزواتي كه با شما كار مي كنند رو براي من هم ميل كنين؟

21 07 2009
【BlaCkBoY【ツ

اگر بخواید مشکلی نیست. ایمیلتون رو در اختیار بنده بذارید پس.

12 08 2009
روش های درس خوندن کنکوری « وب نوشت های پسر سیاه【ツ】

[…] مطلب مرتبط : پیش به سوی کنکور 89 […]

12 08 2009
کنکور میدیم … « وب نوشت های پسر سیاه【ツ】

[…] مطلب مرتبط : پیش به سوی کنکور 89 […]

20 08 2009
صحرا

سلام
من هم كنكوري 89 هستم. دنبال جزوات خوب هستم.
اگه ممكنه درس ها و برنامه ها و جزواتي رو كه با شما كار مي كنند رو براي من هم ميل كنين؟

20 08 2009
صحرا

با ارزوي موفقيت براي شما در كنكور89.
ايميل: sarab522@yahoo.com

21 09 2009
arsalan

salam
movafagh bashid.

28 09 2009
اسماعيل

سلام
حالتون خوبه؟
مــــــــــــــــــــن هم داوطلب آزمون سال 89 هستم
هر چي ميگردم تو اين اينترنت به اين بزرگي يه كتاب
خوب هم پيدا نميشه اگه كتاب هاي تست خوب واسه
كنكور سراغ دارين به من هم بگين ممنون ميشم
من ديگه اينجا نميام واسم ميل بزنيد يا آي دي منو ادد كنيد

esmaeil_n4@yahoo.com

منتظرتون هستم

پاسخی بگذارید

