Omegle؛گفت و گو با غریبه ها!

5 07 2009
Omegle : Talk to strangers!

Omegle : Talk to strangers!

با نام و یاد خدا.

امروز یه سایت پیغام رسان بهتون معرفی میکنم. Omegle سایتیه تازه تاسیس که توش میتونید با افراد بی نام (anonymous) به چت کردن بپردازید. این سایت توسط پسری 18 ساله به نام Leif K-Brooks در ایالات متحده در تاریخ March 25, 2009 شروع به کار کرده و با استقبال عجیبی رو برو شده.

طرز کار این سایت به این صورته که شما بعد از ورود به سایت با کلیک بر روی دکمه «start a chat» سیتم شما رو به صورت رندوم به یک نفر متصل میکنه و امکان چت کردن فراهم میشه.سیستم این وبسایت امکان ذخیره متن چت به صورت Html رو هم در حال حاضر به کاربر میده.

اکثریت افراد به زبان انگلیسی در گفت و گو شرکت میکنند پس این سایت میتونه کمک بزرگی باشه برای یادگیری زبان انگلیسی.

خود بنده به شخصه با چنیدن نفر صحبت کردم. در اکثریت موارد در مورد ایران ازشون پرسیدم. اکثریت زمانی که متوجه میشدن از ایران هستم ارتباط رو قطع میکردند. بقیه هم در مورد جنگ در ایران صحبت میکردن!! یه نفر هم زمانی که متوجه شد از ایران هستم اولین سوالی که پرسید این بود : Do you have ak-47 ؟! (یعنی شما اسلحه کلاشینکف داری؟!)

جالبه! اگر وقت کمی بذارین متوجه میشید که نظر مردم کشورهای مختلف در مورد ایران چیه.اونوقت مقایسه کنید با صحبت های آقای ا.ن که میگن ما در حال حاضر در بهترین شرایط سیاسی در جهان و منطقه هستیم. کاملاً به آدم ثابت میشه ایشون هیچ خبر نداره از هویت و جایگاه مردم ایران درجهان.

در ضمن یاد آور میشم برای چت کردن در این سایت نیاز به هیچ عضویتی نیست.

وبسایت Omegle: کلیک کنید

Omegle در ویکی پدیا : کلیک کنید


کارها

Information

11 responses

6 07 2009
Arvin

خيلي حال داد
ممنون

7 07 2009
هادی

من هم همین کارو کردم.که یکی پرسید در ایران چه خبره .نوشتم انتخابات.
اکثریت تا می فهمیدن از ایرانم سریع ارتباط رو قطع می کردند

9 07 2009
hossein

خیلی سیاه نمایی میکنی . من هم با غیر ایرانیا زیاد صحبت میکنم . این حرفا رو خیلی به ندرت شنیدم

10 07 2009
【BlaCkBoY【ツ

من هم به شخصه زمانی که صحبت میکردم ، اکثریت افراد قطع میکردن.

10 07 2009
علی اکبر

من هم تا وقتی که می گفتم از ایران هستم سریع ارتباط رو قطع میکردند بهمین خاطر مجبور میشدم بگم از یه کشور دیگه دارم باهاشون چت میکنم.

10 07 2009
hadi

البته بستگی داره طرف خودش کجایی باشه. مثلا اگه چینی یا پاکستانی باشه قطع نمی کنه. ولی کشورای دیگه اکثرا قطع می کنن.
برای یادگیری زبان عالیه

11 07 2009
محمد

سلام سايت خوبيه. فقط تا ميفهمه ايراني هستم قطع ميكنه . با يه انگليسي 10 دقيقه حرف زدم . كلي از مسلمونا بد گفت . سعي كردم نظرشو عوض كنم . ولي قطع كرد. متاسفم كه تو جامعه جهاني ايجوري ديده ميشيم .

3 02 2010
fateme

من با چند تا سوئدی و فرانسوی چت کردم که همشون نظر خوبی نسبت به ایران داشتن
تازه یکیشون گفت که دوستش قبلا ایران بوده و گفته که مردم ایران خیلی مهمان نوازند!!!!

17 01 2011
parastoo

بابا دمت گرم تا حالا با سه تا پسر خارجی دوست شدم و یکیشون شماره مبایلشو داد

6 03 2011
fake

من با خیلی ها در مورد ایران صحبت کردم..همشون هم اونجوری در مورد ایران نمی گن..در واقع اصلا ایران رو درست نمی شناسن.با چند تاشون هم دوست شدم و ایرانی بودنم مشکلی ایجاد نکرد.omegle قضیه اش فرق داره..خیلی ها اونجا فقط troll می کنن.مثل یکی که می گفت i eat poop!

6 03 2011
fake

خیلی اهمیت ندین که قطع می کنن یا نه..چون خیلی هاشون troll هستن و اگه دیدن..به درد خندیدن نمی خورین, ارتباط رو قطع می کنن.

پاسخی بگذارید

