سیاسی نیستم

29 06 2009

سلام

میگن سیاسی ننویس !!! مگه میشه ؟! آدم هرکاری میکنه بازم درگیر میشه.

بلد نیستی سیاسی بنویسی !!! قبول دارم اما برای منافع وبلاگ هم شده مجبورم در مورد مسائل روز بنویسم. 

اصلاً به چه درد میخوره ؟! که چی  ؟! واسه چی این وبلاگو زدی ؟! تازه دارم میفهمم نوشتن چقدر راحتتره. هنوز دستم روون نیست؛ پر حرفی هم زیاد میکنم اما این رو هم میدومنم که همه از روز اول نویسنده نبودن…! منم مثل بقیه.

کم کم داره وردپرس میاد دستم ، کم کم دارم قانع میشم انتخابم این بار درست بوده.خیلی زود تو گوگل ایندکس شدم. هیت ها هم خیلی خوب بوده اما هنوز در حسرت یک کامنت هستم😦

تا بعد …


کارها

Information

4 responses

29 06 2009
محمد

اینم واسه این دیگه در حسرت نباشی ، در ضمن هدر وبلاگت هم قشنگه (:

29 06 2009
BlaCkBoY【ツ】

محمد جان خوشحالم کردی
خیلی آقایی

30 06 2009
پوریا

پسر سیاهُ عشقه!

30 06 2009
【BlaCkBoY【ツ

چاکرتم.

پاسخی بگذارید

