بان جووی هم برای ایران میخواند

28 06 2009
Andy

اندی و بان جووی

این ترانه اجرایی جدید و دوزبانه (فارسی – انگلیسی) از ترانه مشهور «با من بایست» اثر بان جووی است که در آن بان جووی بخش‌هایی را به زبان فارسی برای مخاطبان ایرانی خود اجرا می‌کند. این ترانه به عنوان پیاده این دو خواننده برای «همبستگی جهانی با مردم ایران» منتشر شده.

بان جووی که در کلیپ استودیویی، تراکتی با شعار «ما یکی هستیم» در دست داره، در بخشی از این ترانه می‌خواند: «دست به دست، هم‌صدا/ تو و من، هموطن/ درد تو، درد من/ با من باش»

بان جووی، خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای آمریکایی، متولد ۱۹۶۲ میلادی است که طرفداران زیادی به‌ویژه در میان جوانان ایرانی دارد. اندی یا آندرانیک مددیان هم خواننده ایرانی و ارمنی‌الاصل متولد ۱۹۵۱ میلادی است که محبوبیت زیادی میان هواداران موسیقی پاپ فارسی به ویژه در ایران و تاجیکستان دارد.

در اجرای این ترانه که در ۲۴ ژوئن ۲۰۰۹، سوم تیرماه انتشار یافته، ریچی سامبورا، نوازنده صاحب نام گیتار، اندی و بان جووی را همراهی می‌کند.

دانلود این آهنک : کیفیت اصلی (256 Kb) 

بان جووی در ویکی پدیا : کلیک کنید


کارها

Information

2 responses

5 08 2010
آرمان

عالي بود—-زنده باد andy

22 09 2010
niki

من یکی از طرفداران پرو پا قرصه بان جوویم.از بچهگی آهنگاشو گوش میدادم.هنوزم گوش میدم یکی از بزرگترین آرزو های من رفتن به کنسرو بان جوویه. راستی من عاشق آهنگ alwaysهستم.

پاسخی بگذارید

