سام علک.{مینوسیسم … [به نام خدا]}

24 06 2009

سلام به همه.

امروز 4 ام تیرماه 1388 هجری شمسی مطابق با 24 جون 2009 میلادی شروع میکنیم به نوشتن این بلاگ.

از همین روز اول (همون لحظه اول) برای لاگین در قسمت مدیریت وبلاگ دچار مشکل شدم.خیلی مسخرس(نه؟!). مجبور شدم برم از چند نفر کار بلد بپرسم مشکل کجاس ؟! چرا لاگین نمیشه ؟!

از همون اولم معلوم بود قراره برسیم به مخابرات ایران و اختلالاتی که ایجاد میکنه!

نمیدونم بدردتون میخوره یا نه اما افرادی که مشکل دارن میتونن از لینک زیر وارد قسمت مدیریت بشن :

http://www.m.wordpress.com

pen_by_Dm3t_7zen1

برای شروع کار خوبه یه اتوبیوگرافی از من داشته باشید. پسر سیاه هستم متولد 71.حدود 3 ساله، بیشتر وقتم صرف کامپیوتر و نِت میشه.از این جهت هم خیلی خوشحال هستم.

حدود 2 هفته شده که امتحانات نهایی تموم شده. به عبارت دیگه اینکه 2 هفته اس که شدیم داوطلب کنکور!!! نمیخوام زیاد روش مانور بدم چون میدونم یادآور بدترین خاطرات زندگی برای همتونه.

خلاصه مطلب اینکه نفهمیدیم این 2 هفته هم چه جوری گذشت با این اوضاع که توصیفش سادس — همه در جریان هستید — دیدید که چه ظلمی شد  و دیدید در نهایت چه کسی برنده جنگ الکترونیکی بود. خودتون دیدید و میبینید به خاطر یه سری مسائل چه جوری sms ها +10 روزه از کار افتاده و شبکه های موبایل بعد از ساعت 6:00 PM مختل میشه! سانسور و فیل-ت-رینگ رو هم که کاملآ مشهوده.

همه اینارو میدونید! از همون اول کار هم قرار بر این شد که مطالب تکراری هیچ جایی تو این بلاگ نداشته باشه. همین دیگه ..!

شرمنده همه هستم ، شاید بگید که از همین اول کار گند زدم ،پست اول هیچ نظم ساختاری و سازماندهی نداشت اما ؛چند وقتی بود نمینوشتم. انتظار زیادی هم نمیرفت از پست اول :دی. به امید خدا از این به بعد قوی تر در خدمتتون هستم.

خدا،نگهدارتون.


کارها

Information

پاسخی بگذارید

